tisdag 31 juli 2012

Selena ska spela en "ny roll" i film


Nu är det bekräftat! Selenas nya frisyr är till en ny film. Titel produktionen "Mata Dog",  är tänkt att vara på den nya Ric Browdea "While I`m Dead Feed the Dog", den svarta komedin. 
Här är beskrivningen av boken:
Föreställ dig att JD Salinger hade en känsla för humor, men han var intelligent, Romanen är snabb, ondska, mörker och mycket roligt. "Mina förlag har försökt övertyga mig om att bökerna är som ett album och sälja bättre när de publicerats postumt. Se punkten, frågar jag  om jag åtminstone kunde fejka min egen död, men det verkar som det i grunden orättvist och kategoriskt vägrar att delta i en sådan bedrägeri. Min historia: en dag när ja försöker komma in byxorna i den vackraste flickan i världen, Nina Pennington och nästa dag var jag på baksidan av en limousine, genom till rock'n'roll superstjärna, öppnandet av Bowie. Men ... ([bil] träffar en bula eller två)... några döda  mördare. Mafia här intill maffian, maffian där, att det inte nämna några dör i latinska lärare, narkoleptiska  nunnor, odugliga poliser och reportrar i clownerna - och nu vet jag  inte varför många människor inte pratar med mig ... 
Kommer Selena att spela rollen som Nina Pennington? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar